Strefa dzieci

CJR przestawia swoją nową wakacyjną OFERTĘ DLA DZIECI!
 
Czy Twoje dziecko chciałoby przeżyć wakacyjną przygodę z językiem? 

Zapraszamy do nas!

Proponujemy zajęcia językowe dla dzieci połączone z warsztatami:

  • tanecznymi – zajęcia muzyczne
  • plastycznymi – rysowanie, malowanie,
  • manualnymi – budujemy „coś z niczego”, lepienie z plasteliny, masy solnej

    W cenę zajęć wliczony jest obiad!

    Przyprowadź swoje dziecko do nas! Niech spędzi z nami swoje wakacje!!!

TERAPIA KOLORAMI DLA DZIECI

Nowa propozycja Centrum kierowana jest do dzieci. Zapraszamy na zajęcia 
terapii kolorami wraz z zajęciami plastycznymi, zręcznościowymi 
w połączeniu z językiem. 

Początek zajęć już od maja!

Oferta kierowana jest do dzieci uzdolnionych i mniej zdolnych, aby kształtować ich ogólny rozwój oraz umiejętności artystyczne.

Zapraszamy serdecznie!

 

NAUKA PRZEZ ZABAWĘ Z WYKORZYSTANIEM TABLICY INTERAKTYWNEJ

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Centrum Języków Romańskich ma przyjemność zaprezentować specjalną ofertę w zakresie kursów językowych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nauka języka obcego już od najmłodszych lat pomoże Twojemu dziecku osiągnąć sukcesy w nauce, a jednocześnie będzie dla niego świetną zabawą!

Możemy Państwu zagwarantować skuteczność nauki poprzez:

  • zabawę (muzykę i ruch)
  • piosenkę
  • rysunki
  • językowe gry słowne.

Nasze doświadczenie, strategie uczenia oraz indywidualne podejście do każdego kursanta są najważniejszymi zaletami, które wyróżniają nas spośród innych ośrodków oferujących kursy językowe.

Przekonaj się sam! Już dzisiaj zadbaj o przyszłość swojego dziecka i wybierz jeden z naszych kursów językowych!

Badania naukowe dowodzą, że do szóstego roku życia mózg ludzki rozwija się najintensywniej. Wiadomo, że podczas pierwszych sześciu lat życia mózg bez większego wysiłku przyswaja najróżniejsze fakty i informacje oraz bez problemu zachowuje je w pamięci. Dzieci poznają wtedy powoli język, który jest najbardziej skomplikowaną umiejętnością. Oczywiście prawidłowy rozwój mózgu dziecka można wspomagać właściwą stymulacją. Pomimo tego, że proces uczenia się języka jest dość złożony, do momentu ukończenia trzech lat – a nawet wcześniej – dziecko potrafi zazwyczaj opanować jeden lub więcej języków. Warto wspomnieć, iż nauka drugiego języka już we wczesnych latach pozwala rozwinąć w korze mózgowej połączenia odpowiedzialne za słuch i ogólną inteligencję.

Dzieci są ciekawe świata i mają chęć poznawania i odkrywania wszystkiego co nowe, to właśnie zmusza je do zadawania niezliczonej ilości pytań, a tym samym do powtarzania nowych nazw, zwrotów i zdań.
Dobra metoda to skuteczna metoda. Zdajemy sobie jednak sprawę z istnienia różnych rodzajów pamięci i osobowości dzieci. Dlatego też nasze zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem tych trzech typów: pamięci wzrokowej, słuchowej i kinetycznej.
Możliwe jest to dzięki wykorzystaniu nowych technologii po to, aby jeszcze skuteczniej i efektywniej dotrzeć do dziecka. Preferujemy więc przedstawianie materiału polisensorycznie, tzn. wzrokowo, słuchowo, ruchowo. Pożądane jest kreatywne nauczanie przy aktywizowaniu obu półkul mózgowych dzieci; łączenie słowa, faktów z emocjami, kolorami i muzyką, wykorzystywanie wyobraźni.
Nasza SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ możliwa jest również dzięki doborowi odpowiedniej strategii nauczania, dostrzeżeniu różnic i indywidualnych przyzwyczajeń, umiejętności, a nawet sposobu i tempa przyswajania wiedzy.
W naszą edukacyjną codzienność wpisują się tablice interaktywne, dzięki którym nauka wg ostatnich badań staje się o 15% efektywniejsza.

Tablice to atrakcyjny sposób na przeprowadzenie dynamicznych i interesujących lekcji, podczas których uczniowie są w pełni skoncentrowani, a czas zajęć wykorzystany efektywnie. Oprogramowanie stwarza mnogość narzędzi do pisania, zakreślania, rysowania, łączenia elementów. Ćwiczenia wykonywane na tablicy mogą być archiwizowane i zapisywane na dysku w różnych formatach.

Dzieci, również niepełnosprawne
(!) mogą aktywnie i z zaangażowaniem pracować samodzielnie. Połączenie tablicy interaktywnej z komputerem oraz rzutnikiem multimedialnym daje zupełnie nową jakość w pracy np. możliwość prezentowania filmów, animacji, gier i zabaw językowych, wykonywanie zadań interaktywnych, odtwarzanie piosenek w wersji karaoke i wiele innych.

Metoda nasza wykorzystuje podstawowe funkcje mózgu. Nie może więc zabraknąć oprócz wprowadzenia nowego materiału, również utrwalenia, powtórzenia czy też weryfikacji – audytu postępów. Wszystko to możliwe jest dzięki doświadczeniu, umiejętności doboru strategii uczenia, indywidualnemu podejściu do każdego Dziecka, motywowaniu oraz wykorzystaniu nowych technologii.

Dla dzieci mamy dwie propozycje:

  1. Zajęcia z języka komunikacyjnego, ogólnego dla dzieci uczących się języka romańskiego jako języka obcego, na wszystkich poziomach.
  2. Zajęcia dla dzieci dwujęzycznych (obcokrajowców lub rodzin dwukulturowych) podtrzymujące znajomość języka, bądź realizujące program szkoły podstawowej i gimnazjum kraju danego języka.

Grupy w pierwszym przypadku 3-6 lat, 7-9 lat, 10-12 lat

Oferta Zajęć
Zajęcia odbywają się w wariantach:

  1. Dzieci 3 – 4 lata:
    • Zajęcia 1 raz w tygodniu po 45 minut
    • Zajęcia 2 razy w tygodniu po 45 minut
  2. Dzieci od 5 do 8 lat:
    • Zajęcia 1 raz w tygodniu po 60 minut
    • Zajęcia 2 razy w tygodniu po 45 minut
  3. Dzieci od 9 do 12 lat:
    • Zajęcia 1 raz w tygodniu po 90 minut
    • Zajęcia 2 razy w tygodniu po 90 minut

Ceny od 110 zł zawierają:

  • rozmowę kwalifikacyjną,
  • konsultację z metodykiem,
  • dodatkowe konsultacje z lektorem,
  • autorskie materiały opracowane w oparciu o wykorzystanie nowoczesnych technologii
  • materiały dodatkowe
  • praca z tablicą interaktywną !!!!!
  • dostęp do WI-Fi
  • dostęp do sali przeznaczonej do nauki dzieci
  • szczegółowy Raport o postępach w nauce

Oprócz zajęć językowych proponujemy bloki:  

    1. Językowo-humanistyczny skierowany do dwóch grup dzieci
      • pierwsza grupa to dzieci, które w dziedzinach humanistycznych mają pewne trudności i potrzebują pomocy fachowca
      • druga grupa to dzieci, które  pragną rozwijać swoje zainteresowania i zdolności.
        W propozycji m.in. warsztaty pisarskie, poetyckie itp.
  1. Językowo-muzyczne skierowane do dzieci, które pragną poznać lub rozwijać swoje zainteresowania muzyczne- śpiew, gra na instrumencie, historia muzyki.
  2. Językowo-taneczne skierowane do dzieci i młodzieży, która chce połączyć zajęcia intelektualne z ruchem.
    Proponujemy naukę tańca nowoczesnego i i zajęcia baletowe.
  3. Językowo-plastyczne. Zajęcia językowe połączone w bloku z zajęciami plastycznymi skierowane do dzieci i młodzieży, która chce rozwijać swoje zainteresowania i zdolności plastyczne. Zajęcia prowadzone są z profesjonalnymi artystami. W semestrze warsztaty z artystami z zagranicy- nauka techniki i zrozumienia sztuki. Na koniec semestru wystawa prac.
  4. Językowo-manualne. Tworzenie biżuterii, szydełkowanie, tworzenie przedmiotów z papieru, bibuły, origami. Na koniec semestru wystawa prac.
  5. Językowo-stylizacyjne. Zajęcia językowe połączone z warsztatami stylizacji i charakteryzacji: historia mody, praca ze strojami autentycznymi połączone z pokazem mody i wystawy strojów.
  6. Językowo-sportowe . Blok zajęć: wybrany język + golf , wybrany język + tenis, wybrany język + basen.